Wednesday, October 29, 2014

ammar masuk wad buat kali ke 2 nye!!

adusss hebatnya dugaanNya.. jd seorg ibu ni kne strong nk hadapi anak2 kecil ni.. baru2 ni 10hb ammar msuk wad..cirit + muntah berterusan 3 hari.. ulang alik la laki bini ke kecemasan.. last2 mengalah jugak terpaksa jgk bg dia masuk wad.. kesian ammar.. tido je.. lembik sgt...

elok hari ke 3 ammar da nampak ceria..celik je mata trus ajak pegi tesco..pdahal xsedar cirit xhbs lg tu..
nmpk dia da mula senyum..mkn & minum.. tetiba terjadi la kejadian yg tak dingin ni selepas muncul nye doktor praktikal yg xde hotak! sakit pulak hati aku..

mase tu aku br kuar toilet..aku tgk kt katil ammar dah ade 3 perempuan berdiri tepi katil tanpa mengangkat palang katil tu.oo doktor praktikal xpela..aku biar diorg diorg buat kerja..xdela aku ngn laki aku kaco..tibe2 aku terpandang arah ammar. tgk2 ammar dah berdiri atas katil tu.. doktor 3 ekor tu dok sebok tulis report tanpa pedulikan ammar yg kt tepi diorg..aku punye menjeritttt xsempat nk sambar ammar dah ada atas lantai.. Masyallah!! bole pulak budak2 tu diam bile org tanye..aku plak kne soal cmne jatuh..last2 aku tunjuk budak tu suh jwb!! nama ja nk jadi doktor tp bangang! maaf la ye hati sy sgt sakit bile kenang blk dgn ape yg jadi ni.. maaf pun xde..padahal aku ade je dgn anak aku..beriya pegi tunggu laki aku mintak maaf. nampak sgt mmg gatal kannnnn??  mule doktor pakar xnk scan kepala ammar.. sbb dia kata ammar x apa2.. rase nk mencarut pun ade. kitorang desak jgk, dpt jgk scan ammar ngn xray tulang blkg.. kesian ammar.. napela jd kt ammar.. nk dapat dah la nk kne 2tahun lbh..sng2 je org buat cmni.. :'(

ammar lepas scan & x ray

No comments:

Post a Comment