Wednesday, October 29, 2014

aku kembali.. 2014 (dah nk hbs tahun baru bertapa balik ke sini)

waaaaa rindunyeeee nk ngeupdate!!!!

 apa kabo semua?? diam x diam anak aku da besar pun.. last update masih dlm karung rahim.. kelahirannya normal, mudah d lahirkan Alhamdulillah sambil ditemani suami yg baik hati dan xngeri.. dah 1 tahun 6 bulan pun..cakap pun xbrenti sampai tido pun msh bercakap.. ammar2... rinduuuuu!!!


muammar's newborn

baru pantang 2 minggu dah ammar kena masuk wad..doc suspek jangkitan dlm darah,pastu paru2 dia berbunyi..mungkin sbb mase lahir tu nurse yg proses ammar tu suction lendir dlm paru2 dia xhbis.. kesian ammar.. maka terjadilah kejadian pantang di wad! T__T
Syukur.. Tuhan beri aku kekuatan lalui semuanya sendiri sdgkn start ammar masuk wad itu kali pertama aku berjaya dakap dia..sblm ni xreti..takot sgt sbb lembut lg tulang dia.. paham2la wanita tulang cm aku ni..hemoih3

No comments:

Post a Comment